Dakdekkersbedrijf DDM B.V. is een dakdekker in Woerden geregistreerd aan het adres Trasmolenlaan 12, 3447 GZ Woerden.Het telefoonnummer van dit bedrijf is +31 85 130 1247. Dit bedrijf heeft meer dan 15 reviews op het internet. De reviewscore van dit bedrijf is 1.8/5.
Opzoek naar een betrouwbaar dakdekkersbedrijf?
Wij raden Dakdekker van Leeuwen aan.
Willem Wijnen
Zeer slecht bedrijf na jaar nieuwe bitumen aangebracht lekkage geen contact te krijgen andere dakdekker gebeld deze alles overnieuw gedaan zij dat er zeer slecht gewerkt was. Dus weggegooid geld nooit zaken doen met dit bedrijf
Gregory A. Blaszczyk
Heel slecht bedrijf. Werk uitgevoerd slordig en duur. Één jaar na de reparatie de hele rand van het dak losgekomen van de muur. Was niet goed bevestigd. Het bedrijf neemt de telefoon niet op en neemt geen verantwoordelijkheid voor de situatie. SCHANDALIG!!
Igno Engels
Zo snel mogelijk de lekkage opgelost na accepteren van prijsopgave. Er zou tegelijkertijd de nokpan openingen dicht gesmeerd worden. Dit is voor de helft gedaan en om duistere reden maar aan een kant gedaan. Meer dan 6 keer een afspraak gemaakt om dit af te maken maar telkens weer komt er niemand opdagen. Ze zijn telefonisch overdag niet bereikbaar alleen tussen 8.00 en 8.30. Afspraken worden niet nagekomen als er iets afgemaakt moet worden dan zijn ze niet beschikbaar. Evenals de garantie die ze beloven stelt helemaal niets voor. Alleen als ze veel geld kunnen beuren komen ze langs. Geen aanrader zoek beter bedrijf die wel zijn afspraken nakomt en serieus werk aflevert. Afzetters en uitbuiters die alleen maar op geld uit zijn en veel te hoge bedragen vragen en misbruik maken van het feit dat je zelf niet op het dak durft of kunt vanwege je leeftijd. Zoek een ander bedrijf deze staat bekend als super afzetter. In januari 2022 door echte dakdekker de lekkage laten verhelpen en in november een nieuwe nokvorst laten aanbrengen. Pannen sloten niet goed aan de dakkapel waardoor water onder het lood kwam en dakbeschot vervangen moest worden.
Rebenne
Verkeerd zijl gebruikt op het dak. Niet al het zijl vervangen. Lekkage na de klus. Werk niet overal uitgevoerd. En weigeren nu elk contact. Simpelweg oplichters. Werken onder meerdere namen in ons geval Royal dakbedekking
Glenn Amzand
Het lukt maar niet om contact te maken met dit dakdekkersbedrijf. Jammer én beschamend voor het vertrouwen.
Erwin Waarsing
Mijn advies: ga niet in zee met dit bedrijf! Mijn ervaringen zijn helaas erg vergelijkbaar met de overige negatieve recensies. DDM heeft bij mij het dak geisoleerd en de pannen vervangen (begin september). Ging redelijk in het begin, wat chaotisch, afspraken niet nakomen, later verschijnen etc, maar ik was nog redelijk tevreden. Maar helaas is het geleverde werk niet goed en kamp ik met lekkages. Communicatie verloopt moeizaam. Ondertussen (2 maanden later) heb ik 7x een afspraak met ze gemaakt om de lekkage te komen repareren, en 7x zijn ze niet gekomen. Soms met een smoes, soms zonder iets te laten horen. Zeer frustrerend. Verder hadden ze mij documenten beloofd die ik nodig heb om duurzaamheidssubsidie aan te vragen. Ondanks mijn herhaaldelijke verzoeken heb ik die documenten nooit gekregen. Ondertussen heb ik het gevoel dat ze niet van plan zijn ooit de door hun veroorzaakte lekkage te komen verhelpen en dat ze me slechts aan het lijntje houden. Ik ben zeer ontevreden. Nogmaals: kies een ander bedrijf!
Johan H
Op maandag 3 augustus 2020 is Dakdekkersbedrijf DDM B.V voor renovatie van ons dak begonnen met de werkzaamheden. Het betrof het vervangen van circa 150 m2 folie, panlatten en dakpannen. De eerste dag waren ze netjes op tijd en met 4 collega’s aanwezig. De afvalcontainer werd meteen gebracht en zelfs de volgende dag al omgewisseld voor een nieuwe, lege container. In de loop van de week bleek het werk langer te duren dan gedacht (maximaal 5 werkdagen), met name door het ontzettend warme weer van 30 graden of meer. Voor ons geen probleem, maar afstemming hierover was lastig. Om het toch snel af te kunnen maken, kwamen er 2 collega’s op zaterdag 8 augustus, die vervolgens graag op zondag terug wilden komen voor de laatste werkzaamheden. Nadat we dit met de buren hadden afgestemd, hoorden we de hele middag niks en kwamen ze uiteindelijk zondag niet langs zonder ons iets te laten weten. Daarbij was het niet één dag werk, elke keer was het volgens de heren maar één dag werk, maar uiteindelijk moesten ze maandag t/m woensdag terugkomen. De frustratie bij één van de dakdekkers liep richting ons op, toen bleek dat ze niet uitvoerden wat ze wel toezegden en wij wilden dat de leidinggevende dit zou controleren. Een aantal voorbeelden van punten die niet goed zijn uitgevoerd of conform afspraak zijn uitgevoerd: - Nokvorsten niet vastschroeven en wel zeggen dat dit is gedaan; - Pannen naast het dakraam niet vastgeschroefd en wel zeggen dat dit is gedaan; - Halve pannen niet vastschroeven; - Pannen niet recht leggen; - Kilkeper slordig afwerken of niet willen afmaken, omdat een andere collega de pannen had gelegd; - De panlatten van het garagedak niet op de balken (oude positie) vastnagelen maar gewoon in het dakbeschot (vooraf door ons gevraagd om hier rekening mee te houden); - Nokken niet waterdicht afgewerkt, prutswerk in de afwerking; - HWA leiding volledig verstopt omdat alle rommel en geslepen panstukken erin gegooid worden. Dit heeft ons 2 avonden gekost om te herstellen, omdat de hele regenpijp los moest en we op onze buik liggend zelf het puin uit de afvoer moesten halen; - Dakpannen die door één van de dakdekkers vanaf het garagedak naar beneden (kapot) werden gegooid in een stapel met houten panlatten en vervolgens niet werden opgeruimd, waardoor wij zelf tussen het hout op zoek moesten naar de restanten van de dakpannen; - Boeibord gesloopt en geen melding van gemaakt, zowel niet richting ons als opdrachtgever als richting de eigen leidinggevende, waardoor wij onaangenaam verrast waren. Vervolgens op ons aandringen gerepareerd, echter moest ik zelf vermelden dat de goot afwaterend richting de afvoer moest worden gemonteerd in eerste instantie liep de afwatering van de afvoer af; - Een volle container die zeker 3 weken lang niet afgevoerd wordt, (mogelijk) omdat niet alles voldaan werd (dit werd mij meegedeeld door de containerverhuurder). De communicatie van deze heren richting ons als klant gaat echter alle verbeelding te boven. DDM als bedrijf blinkt uit in het totaal niet en zeker niet tijdig communiceren en het totaal niet houden aan afspraken. We hadden diverse vaste en mobiele nummers van ze, maar bellen naar deze nummers leidde tot niets en het 24-uurs-nummer is slecht bereikbaar met een voicemail, waarop je niet wordt teruggebeld. De werkzaamheden zijn nog steeds niet af en ook niet naar behoren uitgevoerd. Een speciale pan is niet geleverd, een aantal pannen liggen niet recht en de kilkeper is slecht opgeleverd. We hebben meerdere keren contact gezocht en proberen uit te leggen dat wij het wél wilden laten afmaken. Voor de volledigheid: als er veranderingen zijn en DDM op deze review reageert, zullen wij deze in dit review met jullie delen. P.S. Nog een paar tips van onze kant: betaal niet vooruit of tenminste niet meer dan de uitgevoerde werkzaamheden, om teleurstelling te voorkomen. Controleer wat je met DDM afspreekt, dus ga zelf het dak op om te controleren en neem niets aan van wat gezegd wordt. Zorg tot slot dat u thuis bent als de werkzaamheden worden uitgevoerd.
Ardo Hoogeveen
In juni hebben we besloten om het dak te laten vervangen door DDM, aanvankelijk prima communicatie en reacties. Tijdens de uitvoering hebben de monteurs zonnepanelen beschadigd. Het werk is niet conform opdracht uitgevoerd. Men heeft onderdelen van de offerte simpelweg niet uitgevoerd. Na afloop wel direct een betaling afdwingen. Om vervolgens onbereikbaar te zijn. Resultaat, werk niet af, beschadigde eigendommen. En DDM staat niemand te woord. Geen aanrader !
Alejandro Hernandez
(Vertaald door Google) Vreselijke service, diagnose en reparaties zouden een garantie van 10 jaar hebben en zelfs als de werken een paar dagen later nutteloos blijken te zijn, blijft een maand aan berichten, telefoontjes en e-mails onbeheerd. Het probleem is nu bij de juridische dienst terechtgekomen, wees alsjeblieft zelf voorzichtig. Werk aan reparaties was ook vies en niet af, zelfs niet onder de belofte om terug te keren en zelf schoon te maken. (Origineel) Awful service, diagnose and repairs were supposed to have a 10 year guarantee and even if works probed to be useless a couple days after, one month of messages, calls and emails remain unattended. Problem has turned to legal services now, please be careful yourselves. Work on repairs was also dirty and not finished even under the promise to return and clean after themselves.
Jose de Jong
Juni 2020: Uitvoering is haastig, slordig, incompleet. Afspraken worden niet nagekomen.Willen rekening voldaan hebben voordat het werk goed en compleet uitgevoerd is. Vragen/eisen extra bedragen buiten offerte om. Na afloop niets opgeruimd. Afval op foto is slechts een klein gedeelte van hetgeen ze achtergelaten hebben. Ligt nu al ruim 3 weken. Nog steeds zijn niet alle werkzaamheden afgerond maar zijn rekeningen wel voldaan. Uitermate teleurstellend! Zeer ontevreden..absoluut NIET aan te raden!
Karen van Reenen
In onze straat heeft DDM bij een flink aantal huizen half juni de dakpannen vervangen. Vanaf het begin was de communicatie slecht. Ze maken wel vaart maar als het voor 80 % af is en het grosvan de pannen ligt erop moet je betalen en daarna hoor je niets meer en gaan ze verder bij de volgende Het is half juli en er liggen nog oude dakpannen in de straat en het werk is niet af, zo liggen op mijn dak nog kapotte pannen en is de beloofde vogelschroot bij mij nog niet geplaatst. En je hoort niets van ze. Verscheidene mensen hadden lekkage bij de dakkapel er is een zonnepaneel gesneuveld. Kortom, niet in zee gaan met dit non communicatieve onprofessionele bedrijf dat zelfs niet reageert als je een mail stuurt met je klachten.
ger lensen
Wij hadden een lekkende hwa en enkele kleine dakproblemen, met name het dak van de berging. De mannen komen, kijken, offreren een bedrag van € 850,00 excl BTW en wij hebben die offerte geaccordeerd. Dat in de verwachting dat er pijpen vernieuwd moeten worden en dat ook dat het betrekkelijk veel werk zal zijn. Dat is het niet, blijkbaar, een paar dagen later zijnde in 1 uur klaar: beetje pasta hier, een ring daar, nog wat smeren.... Het zijn tovenaars, ze maken het dicht in een vloek en een zucht, incasseren een honorarium waar mijn advocaat jaloers op is... Herstel: ze maken niet dicht, een paar weken na de 'reparatie' blijkt het dak weer zo lek als een mandje.. We gaan gebruik maken van de 'garantie' op het werk. geen enkel vertrouwen in!
Arno Kooijman
Proffesioneel bedrijf, goede kwaliteit en communicatie! Aanrader
kaylee damen
Top service en vriendelijke heren
opticlimate reparatie
We hadden een daklekkage de mannen van dakdekkersbedrijf ddm waren er de zelfde dag en hebben het vakkundig opgelost alleen maar lofe voor deze jongens